Darmowa dostawa już od 249 zł !

Pytania i odpowiedzi

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia w Rany Julek są realizowane błyskawicznie:

  • wszystkie produkty znajdują się w naszym magazynie, gotowe żeby umieścić je w Twojej paczce,
  • zamówienia złożone i opłacone do 12:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego, zamówienia złożone po 12:00 wysyłamy w kolejnym dniu roboczym,
  • firma kurierska realizuje usługę logistyczną w 1 dzień roboczy

 

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Sposób dostawy do 249zł od 249zł
Paczkomaty 12,90 zł 0 zł
Kurier InPost 12,90 zł 0 zł
Za pobraniem kurier InPost 16,99 zł 16,99 zł
Odbiór osobisty* 0 zł 0 zł

*Odbiór osobisty odbywa się w umówionym terminie pod adresem Rany Julek CH E.Leclerc ul Tomasza Zana 19, 20-601 Lublin

 

Jakie są metody płatności?

Sam zdecyduj jaki sposób płatności jest dla Ciebie najwygodniejszy. Możesz wybrać spośród poniższych:

  • płatność przy użyciu karty płatniczej
  • płatność będąca przelewem elektronicznym wykonywana przez zewnętrzny system płatności imoje – obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach,
  • płatność za pośrednictwem BLIK
  • płatność za pobraniem u Kuriera InPost

Płatności za zamówienia realizowane w sklepie Rany Julek posiadają Bankowy Standard Bezpieczeństwa. Korzystamy z imoje – pierwszego polskiego systemu płatności online obsługiwanego bezpośrednio przez bank – ING Bank Śląski.

 

Płatność nie powiodła się. Co zrobić?

Jeśli strona jest jeszcze otwarta, masz dostęp do podsumowania zamówienia lub masz dostęp do maila z potwierdzeniem zamówienia, albo jesteś zarejestrowany do konta – spróbuj sam ponowić płatność. W przeciwnym wypadku prosimy o kontakt z nami – telefonicznie lub mailowo. Pomożemy Ci wrócić do strony zamówienia.

 

Zamówienie nie dotarło. Co zrobić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, jeśli czekasz na przesyłkę dłużej niż dwa dni robocze. Najszybciej jak to możliwe, ustalimy, co się stało.

 

Zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem

Zamówienia są zbierane i pakowane w ściśle kontrolowany sposób i wysyłane tylko z kompletem produktów. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości paczki i materiałów zabezpieczających produkty w transporcie. Niewielkie lub płaskie produkty mogą być schowane lub owinięte w papierowe wypełnienia.

W razie braku produktu lub pomylonego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Chcemy, żeby zakupy w sklepie Rany Julek były wygodne dla naszych Klientów. Zależy Ci na szybkim odbiorze zamówienia bez ponoszenia kosztów wysyłki – możesz odebrać zamówienie osobiście pod adresem Rany Julek CH E.Leclerc ul Tomasza Zana 19, 20-601 Lublin. Jeśli wybierzesz odbiór osobisty skontaktujemy się z Tobą żeby umówić dogodny termin.

 

Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę ?

Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski. Jeśli zależy Ci na transporcie zamówienia za granicę, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Chcemy sprostać oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów,  sprawdzimy indywidualne warunki transportu Twojego zamówienia.

 

W jaki sposób zgłosić reklamację produktu

Skontaktuj się z nami mailowo – prześlij krótki opis i zdjęcia lub filmik wady produktu, nr zamówienia i dane kontaktowe. Niezwłocznie zapoznamy się ze sprawą, ustalimy dalsze kroki i skontaktujemy się z Tobą. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni, a możliwe rozwiązania to: zwrot pieniędzy,rabat, naprawa lub wymiana produktu. Odbiór kurierski produktu jest po naszej stronie.

 

Jeśli chcę dokonać zwrotu produktu ?

Masz prawo zwrócić zakupiony u nas produkt bez podawania przyczyny. W tym celu wypełnij formularz zwrotu do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. W mailu zwrotnym otrzymasz instrukcję wysyłki produktu. Produkty możesz odesłać do 14 dni od przesłania formularza.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia produktów na zasadach wskazanych w Regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do momentu otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium