Sam zdecyduj jaki sposób płatności jest dla Ciebie najwygodniejszy. Możesz wybrać spośród poniższych:
płatność przy użyciu karty płatniczej
płatność będąca przelewem elektronicznym wykonywana przez zewnętrzny system płatności imoje – obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach,
płatność za pośrednictwem BLIK
płatność za pobraniem u Kuriera InPost
Płatności za zamówienia realizowane w sklepie Rany Julek posiadają Bankowy Standard Bezpieczeństwa. Korzystamy z imoje – pierwszego polskiego systemu płatności online obsługiwanego bezpośrednio przez bank – ING Bank Śląski.
Jeśli strona jest jeszcze otwarta, masz dostęp do podsumowania zamówienia lub masz dostęp do maila z potwierdzeniem zamówienia, albo jesteś zarejestrowany do konta – spróbuj sam ponowić płatność. W przeciwnym wypadku prosimy o kontakt z nami – telefonicznie lub mailowo. Pomożemy Ci wrócić do strony zamówienia.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, jeśli czekasz na przesyłkę dłużej niż dwa dni robocze. Najszybciej jak to możliwe, ustalimy, co się stało.
Zamówienia są zbierane i pakowane w ściśle kontrolowany sposób i wysyłane tylko z kompletem produktów. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości paczki i materiałów zabezpieczających produkty w transporcie. Niewielkie lub płaskie produkty mogą być schowane lub owinięte w papierowe wypełnienia.
W razie braku produktu lub pomylonego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Chcemy, żeby zakupy w sklepie Rany Julek były wygodne dla naszych Klientów. Zależy Ci na szybkim odbiorze zamówienia bez ponoszenia kosztów wysyłki – możesz odebrać zamówienie osobiście pod adresem Rany Julek CH E.Leclerc ul Tomasza Zana 19, 20-601 Lublin. Jeśli wybierzesz odbiór osobisty skontaktujemy się z Tobą żeby umówić dogodny termin.
Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski. Jeśli zależy Ci na transporcie zamówienia za granicę, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Chcemy sprostać oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów, sprawdzimy indywidualne warunki transportu Twojego zamówienia.
Skontaktuj się z nami mailowo – prześlij krótki opis i zdjęcia lub filmik wady produktu, nr zamówienia i dane kontaktowe. Niezwłocznie zapoznamy się ze sprawą, ustalimy dalsze kroki i skontaktujemy się z Tobą. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni, a możliwe rozwiązania to: zwrot pieniędzy,rabat, naprawa lub wymiana produktu. Odbiór kurierski produktu jest po naszej stronie.
Masz prawo zwrócić zakupiony u nas produkt bez podawania przyczyny. W tym celu wypełnij formularz zwrotu do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. W mailu zwrotnym otrzymasz instrukcję wysyłki produktu. Produkty możesz odesłać do 14 dni od przesłania formularza.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia produktów na zasadach wskazanych w Regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do momentu otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.