215,20 zł
Cena regularna:
269,00 zł
215,20 zł
Cena regularna:
269,00 zł
215,20 zł
Cena regularna:
269,00 zł
215,20 zł
Cena regularna:
269,00 zł
68,00 zł
Cena regularna:
85,00 zł
55,20 zł
Cena regularna:
69,00 zł
127,20 zł
Cena regularna:
159,00 zł
63,20 zł
Cena regularna:
79,00 zł
127,20 zł
Cena regularna:
159,00 zł
63,20 zł
Cena regularna:
79,00 zł
127,20 zł
Cena regularna:
159,00 zł
111,20 zł
Cena regularna:
139,00 zł
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia w Rany Julek są realizowane błyskawicznie:
- wszystkie produkty znajdują się w naszym magazynie, gotowe żeby umieścić je w Twojej paczce,
- zamówienia złożone i opłacone do 12:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego, zamówienia złożone po 12:00 wysyłamy w kolejnym dniu roboczym,
- firma kurierska realizuje usługę logistyczną w 1 dzień roboczy
Jakie są koszty dostawy zamówienia?
Sposób dostawy | do 249zł | od 249zł |
---|---|---|
Paczkomaty | 12,90 zł | 0 zł |
Kurier InPost | 12,90 zł | 0 zł |
Za pobraniem kurier InPost | 16,99 zł | 0 zł |
Odbiór osobisty* | 0 zł | 0 zł |
*Odbiór osobisty odbywa się w umówionym terminie pod adresem Rany Julek CH E.Leclerc ul Tomasza Zana 19, 20-601 Lublin
Jakie są metody płatności?
Sam zdecyduj jaki sposób płatności jest dla Ciebie najwygodniejszy. Możesz wybrać spośród poniższych:
- płatność przy użyciu karty płatniczej
- płatność będąca przelewem elektronicznym wykonywana przez zewnętrzny system płatności imoje – obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach,
- płatność za pośrednictwem BLIK
- płatność za pobraniem u Kuriera InPost
Płatności za zamówienia realizowane w sklepie Rany Julek posiadają Bankowy Standard Bezpieczeństwa. Korzystamy z imoje – pierwszego polskiego systemu płatności online obsługiwanego bezpośrednio przez bank – ING Bank Śląski.
Płatność nie powiodła się. Co zrobić?
Jeśli strona jest jeszcze otwarta, masz dostęp do podsumowania zamówienia lub masz dostęp do maila z potwierdzeniem zamówienia, albo jesteś zarejestrowany do konta – spróbuj sam ponowić płatność. W przeciwnym wypadku prosimy o kontakt z nami – telefonicznie lub mailowo. Pomożemy Ci wrócić do strony zamówienia.
Zamówienie nie dotarło. Co zrobić?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, jeśli czekasz na przesyłkę dłużej niż dwa dni robocze. Najszybciej jak to możliwe, ustalimy, co się stało.
Zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem
Zamówienia są zbierane i pakowane w ściśle kontrolowany sposób i wysyłane tylko z kompletem produktów. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości paczki i materiałów zabezpieczających produkty w transporcie. Niewielkie lub płaskie produkty mogą być schowane lub owinięte w papierowe wypełnienia.
W razie braku produktu lub pomylonego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Chcemy, żeby zakupy w sklepie Rany Julek były wygodne dla naszych Klientów. Zależy Ci na szybkim odbiorze zamówienia bez ponoszenia kosztów wysyłki – możesz odebrać zamówienie osobiście pod adresem Rany Julek CH E.Leclerc ul Tomasza Zana 19, 20-601 Lublin. Jeśli wybierzesz odbiór osobisty skontaktujemy się z Tobą żeby umówić dogodny termin.
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę ?
Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski. Jeśli zależy Ci na transporcie zamówienia za granicę, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Chcemy sprostać oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów, sprawdzimy indywidualne warunki transportu Twojego zamówienia.
W jaki sposób zgłosić reklamację produktu
Skontaktuj się z nami mailowo – prześlij krótki opis i zdjęcia lub filmik wady produktu, nr zamówienia i dane kontaktowe. Niezwłocznie zapoznamy się ze sprawą, ustalimy dalsze kroki i skontaktujemy się z Tobą. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni, a możliwe rozwiązania to: zwrot pieniędzy,rabat, naprawa lub wymiana produktu. Odbiór kurierski produktu jest po naszej stronie.
Jeśli chcę dokonać zwrotu produktu ?
Masz prawo zwrócić zakupiony u nas produkt bez podawania przyczyny. W tym celu wypełnij formularz zwrotu do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. W mailu zwrotnym otrzymasz instrukcję wysyłki produktu. Produkty możesz odesłać do 14 dni od przesłania formularza.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia produktów na zasadach wskazanych w Regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do momentu otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania.